Benimde adet günüme dört gün vardı erken gebelik testi yaptm hayatlet çizgi vardı aynı gün kan verdim beta 108 çıktı kime sorduysam hamilesin denildi. Ben her harikulde bı hafta arayla tekrar kan verdim beta 4500 civarı oldu emin olmanız için tekrar yaptrin iki gün Aralıkla 🥰 bence hamilesin çok yeni olduğu için öyle düşük çıkması normal ama takip etmek gerekir. Muhakkak hem idrar hem de kan ver 🥰