Karpuz77 İlk hamileliğim ailemde şeker hastası yok ve çok kilo almadım çok şükür sağlıklı bir hamileliğim var 23. Haftadayım şeker yüklemesi yaptırma diyen de var yaptır diyen de ne yapacağımı bilemiyorum siz ne düşünüyorsunuz acaba güzel anneler @
Danlacan Karpuz77 yani yaptırınca ne kaybedersiniz ki..ben bugün yaptırdım hiçte zor bir şey değil hatta bence üzerine bu kadar kafa yorulacak bir mesele hiç değilmiş emin ol 😀banada yaptırma diyen çok oldu ama ben içim rahat etsin diye ve doktorum önerdiği için yaptırdım
Bsmlh Karpuz77 ailemde 7 ceddimde şeker hastası yok 60 kıloyum 5 kilo aldım gebelıkte tatlı sevmem hamur işi vs yemem evde pirinç pilavımpişmez tek bulgur yedıgım sadece beyaz ekmek derken sonuç şeker cıktı
Merve550654 Danlacan Yarın şeker yüklemem olucak ama korkuyorum herkes gözümü korkturyorrr 12 saat aç olmak. Gerekiyor doğrumu
Danlacan Merve550654 kesinlikle korkacak hiç bisey yok.. evet aç gidiyoruz ama ben aç karna bir saat yol gittim ona rağmen bile hiç zorlanmadım 😀gidince aç karna once kan alıyorlar sonra meyveli gazoz tadında bisey veriyorlar içtikten bir saat sonra tekrar kan veriyorsunuz oldu bitti ✅ yani benim böyle oldu hatta yaptırınca dedim bu mu abartılan şeker yüklemesi diye 🤷🏻♀️😅 hiç bir zorluğu korkulacak birseyi yok banada yaptırma şöyle böyle korkuttular ama çok gereksizmiş içim rahat artık en azından 💆♀️
Bsmlh Merve550654 bence korkmayın allah vermesin şeker çıkarsa hergün akşamdan sabaha 12 saat aç kalacaksınız 🙈 1 kere kalmaktan korkmayın bende şeker var 21:00 en son öğün bir daha ertesi sabah saat 9 kahvaltı