Askimoglum Merhaba arkadaşlar, 25+4 te 842 gram çıktık boyumuz da 33-34 cm sanırım. Sizlerin nasıl, kıyaslamak icin sormuyorum gelişimimiz normal sınırlarda mi merak ediyorum, başka sorunlarimiz çıktı çünkü ayrıntılı ultrasonda..
NAZ2333 Aslanannesiayse benim oğlusumda bi hafta onden gidiyomus ama en son 23+2de gittik 655 gram 27cmydi bi de pazartesu gidicez bakalm ne kadar olmus
Askimoglum NAZ2333 doktor normal dedi , kalbinde parlaklık çıktı sadece. Tek basına önemli değil deseler de çok üzülüyorum
Bsmlh Askimoglum allahım büyüktür çok söylüyorlar ama sağlıkla doguyor çoğu inşallah 🤲 rabbım zamanında sağlıkla kavuştursun bence çok normal kilosu
Gamze122 Askimoglum canım bende ikiz hamileyim bebegin birinde kalpde oarlaklık cıktı detaylıda devlette bakıldı doktor perınatolojıye girmemi önerdi girtim eko bakıldı cok şükür bişe cıkmadı Rabbım ne derse ne verse o olur saglıklı hayırlı ile dünyaya gelsınler inşallah 27 haftalıgız 985 975 gramlar