Ben de normal olarak düşünüyordum meğerse değilmiş dr ultrasonla bakarken laf arasında ara ara sertleşiyor bi noktaya toplanıyor dedim 32. Hafta nst için erkenmiş ama bi sancı varmı bakalım dedi. Bir de damar direnci var bizde o yüzden sıkı takip ediyordu 1 hafta gerilik 2 haftaya çıkmış malesef 😔. Nst de belirli sıklıklarda sancı çıkınca apar topar yatış yapıldı. İğneler serum fln derken azaldı şuan çok şükür. Sertleştiğinde karnımdaki kasılmadan başka bişey hissetmiyordum yani rahimde belde fln herhangi bi ağrım yoktu. Sürekli yatıyorum şimdi wc dışında kalkmam yasak. Topluca bi cvp oldun 😌 sağlıcakla zamanında alırız kucağımıza inşallah 🙏🏼