Rabiakaraaslan ne olursa olsun umudunuzu kesmeyin. Yengemde bir kimyasal gebelik geçirdi sonra ki gebeliğin de yeğenim dünyaya geldi şükür ki. Annem zamanında iki bebek düşürmüş, biri karnında ölmüş ama bir oğlu bir kızı var şükür ki. Allah’tan ümit kesilmez demişler. Her gebelik bir olmaz, inşallah sağlıkla alırsınız kucağınıza meleğinizi hepimiz inşallah🦋❤️