cicekkizimm ay resmen aynısını ben yaşadım ozeldeki doktorum minyon olduğum için normal yapamayacağımı sezaryen için gün vereceğini söylemişti şansa doğum fiyatları çok artınca sancım da gelince devlete gittim gayet de çatır çatır normal doğurdum ozeldeki çoğu doktor bunu yapiyo gerçekten