Nofa bak canım almazlar yapmazlar diye birşey yok mecburlar sonuçta devletten para alıyorlar özel hastaneler tam tersi kabul etmiyor senin takibini kim yapmış ise ona git diyor ama devlet öyle birşey diyemez öyle bir hakkı yok benşm yakınım kontrollerine hep başka hastaneye gitti doğuma sancısı gelince direk şehir hastanesine gitti valla kapıdan çevirmediler doğumu orda yaptı yani