Kızlar hamilelik de ilk kontrolde sen polikistik oversin dedi doktor halbuki hamile kalmadan 6 ay önce tüm tahlil ultrason temizdi şok oldum doktorda şaşırdı böyle hamile kalmışsın valla iyi dedi bende bişi olur mu dedim yok dedi kalabilmişsin zaten bişi olmaz dedi yani anlayacağınız polikistik overli de hamile kalınıyor içinizi ferah tutun şimdi 2 aylık anneyim çok şükür rabbim her anne baba olmayı hakeden insanlara nasip etsin inşallah ❤️🤲