cennetkusunannesi Hanımlar aranızda astım hastası olup normal Doğum yapabilen var mı ? Nasıl geçti? Doktorunuz normali mi öneriyor sezaryeni mi?
ayazefeveannesiii cennetkusunannesi benim anlamda astim vardi ve cok kilolu hamile kaldi normal dogum yapti belli olmuyor bunyeye hore degisir