Helllooooo Kızlar 39+5 sancım başladı yavaştan Meryem ana otu almış teyzem ama kırılmış içimde küçük küçük kökler var bitane küçük kök attım sizce hepsini mi atmalıydım??? Sizlerin ki nasıl dı