nuzunismail Kizlar ben 1 ay önce polip aldırdım çünkü öncesinde düşük olmuştu. Polip ameliyati olup daha sonrasında cocuk yapanlar, ne kadar beklediniz hemen oldu mu ?
mercimeginanne nuzunismail bn ameliyat oldum ama tüp bebek tedavimin ortasındaydım hem o ara cenazemiz falanda oldugu için 4 ay sonra tüp bebekle gebe kaldım kendiliğinden gebe kalmayı denemedik hiç
Ozgesabuncuu nuzunismail polip boyutunuz nedir? Benim rahim filmim de 3adet polip çıktı doktor alalım dedi de ben 1 ay daha vakit kazanmak istedim
nuzunismail Ozgesabuncuu Merhaba 1cm di. Eger cocuk düşünüyorsanız ertelemeyin polip ameliyatını bence. Zaten cok basit bir operasyon. Bu polip sebebi ile bebegim düştü benim de.
Ozgesabuncuu nuzunismail Çok üzüldüm. İnşallah bundan sonraki hamileliğin sağlıklı geçer. 🤲 benim 3mm en büyüğü. Sonra kafama takıldı başka bir doktora daha göründüm gerek yok dedi 🤷🏻♀️ Alalım diyen doktor da herhangi bir risk olmasın dedi kafam cok karıstı.