Zafsim0801 rahim büyüdükçe kaburgalara baskı yapıyor. Bu sebeple sanki biri bıcak saplıyor veya kaburgalar kırılıyormus gibi agrı yapıyor. Suan pertim. Ne saga ne sola uzanıp yatamıyorum. Bol bol egzersiz yapmak lazımmıs. Vücudu gergin tutmak gerekiyormuş. Oturup kollarımı yukarı kaldırıyorum iyi geliyor.