Merhabalar 13+1 gündeyim ikili için gittiğimde doktordan cinsiyet için bişey diyecek misiniz dediğimde kız bence ama kesin değil dedi. Rabbim isteyen herkese hayırlı sağlıklı sıhhatli evlatlar nasip etsin🙏🏻 İlk gebeliğim cinsiyet ayrımı kesinlikle yapmıyorum ama ben en başından beri hep erkek hissediyordum kız duyunca şaşırdım. 16 haftada cinsiyetinde değişiklik olabilir mi? Bunu tecrübelendirenleriniz var mı?