Dünden beri bacaklarım felaket ağrıyor , ne zaman yürüsem daha da çok ağrıyor gece uyuyamadım o derece. Şimdi de bacaklarım ve kollarım ağrıyor kalkacak gücüm yok resmen . Magnezyum kullanmadım ondan olabilir mi? Bugün tiroid için dahiliyeye gittim bacak ağrısı neden olur diye sorayım dedim kilo alıyorsan ondan yapabilir dedi kilo aldıkça böyle ağrılarınız oluyor mu kızlar?