Dlrcem Merhaba kızlar. Bende idrar yolu enfeksiyonu vardı o yüzden kasık ağrım ve akıntım çok oluyordu. 4 gündür falan antibiyotik kullanıyorm birde fitil kullandım. Ağrılarım geçti ama akıntım hala geçmedi. Böle sarı renkli bi akıntı. Bu sizce hala enfeksiyondan mı yoksa başka bi sebebi olablr mi. Böle bişe yaşayanınız var mı? Bu arada hamileliğim 20. Haftası
Esilam Dlrcem bende o sarı akıntıyı gördüğümde altıma yaptım sanmıştım sabah değiştirdiğim çamaşır akşama sap sarı oluyordu su içmeyi arttırdım birde bolca ayran içtim iki gündür dikkat ediyorum sarı akıntı Yok denecek kadar az
Deletedmom15257 Dlrcem cnm sarı ve beyaz akıntı tüm gebeler de var kokusu çok önemli benim de sarı var dr sordum normal dedi
AyaYlmazYldrm Dlrcem bndede cok oluyodu ama doktorun antibiyotik vermedi sadece fitil vrdi bende dun kullnmaya basladim
Deletedmom15257 Dlrcem cnm gebelikte normal eğer araştırırsan görürsün zaten kokusu cokk önemli bide kasinti yanma falan varsa
Esilam Dlrcem aslında bende çok içtiğimi düşünüyordum suyu sabah kalktığınızda ilk idrar renginiz koyu ise vücudunuzda yeterli su yok demektir buna bakın ona göre için birde çamaşırı günlük değiştirmeye dikkat edin 🤗