O haftalarda bana da olmuştu korkmuştum bende hatta doğuruyorum sandım 🤐 bütün gece sabaha kadar dokandım evin içinde.
gaz sancısı da olabilir yalancı sancı dedikleri de olabilir 33+5 im şuan çok şükür ağrım sancım kalmadı. Ama 30. Hafta baya kötüydüm.