Mom0101 hic endise etmeyin cok dogal sizin gibi olan bir cok kisi var, bir iki ay icinde annelik duygunuz olusur bebekle zaman gecirdikce ilk an olmasini beklediginiz tum duygulari yasarsiniz. Suan boyle olmaniz cok normal birden hayatiniz tamamen degisiyor buna alisma surecini kendinize de taniyin 😊 Arkadasim ben bu cocugu istemiyorum alin benden diye agladi gunlerce ama suan dunyanin en iyi annesi olmak icin elinden gelen herseyi yapiyor sizin de zamanla o duygulariniz gelisicek asla kendinizi suclamayin neden boyle hissetmiyorum ben diye 🌸