Htcnrmllslhgl Baharbek bende 38. Haftama girdiğim gibi çatı muayenesi oldum br gün oncesınde evi sildim br güzel eğilerek eğer kendınızı ıyı hıssedıyorsanız yapabılır sınız ve açıklığın var dedi doktor
Baharbek Htcnrmllslhgl ayy inşallah başlar benimde haftaya kadar iyi hissettiğim zamanlarda sileceğim haftaya 38. Hafta kontrolünde açılma başlamış olur inşallah sizinde hayırlısıyla gelsin 😍
pptya01 Benim de 37+4 ilkini 39+2 de doğurmuştum kızdı şimdi erken gelsin diyorum ama hiç gelmeye niyeti yok. Aylarca ağrı sızı çektim şu son 1 2 hafta falan daha iyiyim hatta
Zisanmery Mom81 37den sonra doktorum yap dedi hatta ece vahapgolu var you tubeda onu aç gebelik egzersizi o hareketleir yaptım çok faydası oldu
[silindi] Bgmaybke canım açılma olunca ya akşama ya ertesi güne doguruyo sun sen niye 37de açılma olmasını bekliyon daha küçük bebek varsın 2 hafta daha dursun 43e kadar dogurmayan var
Mrveykt merenimo bilmiyordum.. Ben kullanıyorum daha 39 haftadayim. Yarin doktoruma sorayım teşekkürler.