Ortmenanne16 Busrakilicelli ben 1 kere yedim canım çeyrek ye olsa yedim ama bildiğimiz yerden 🙏🙏 bı kerede eşim evde aldı kendi yaptı iyice pişirdi
iremakar35 Busrakilicelli ben dün yedim hamileyken ilk defa, çok sık olmadığı sürece bi sorun olmaz dediler 😋
Elifonline Busrakilicelli sakın yeme ben sordum doktoruma çok tehlikeliymiş burda nefsini körelt az ye diyenleri dinleme doktorun söylediğini söylüyorum sana.
sacmalamakizim Bebegimibeklerken1 bende 14 oldum elma yaziyor ama pazar günü tam 14 olduk avokado yaziyordu pazartesi elma olduk anlayamadım 😂
aytn123 sacmalamakizim bendede aynı 14. Haftaya girdigim gün avakado yazıyordu şimdi elma oldu 14+3 😅😅😅
mucizem09_ pink_dream25 ahh gecermii zaman yaaa tesaduf bak neguzellll belki beraber dogurruruzda 😊😊😊