Zzeynep1 Kızlar ben 6 haftalık hamileyim henüz ultrasonla bakılmadı cuma günü bakıcak doktorum. Yanlız ben vucudumda hafif ağırlık ve göğüs ağrısı dışında bişe hissetmiyorum mide bulantımda yok sizce normal mi
058elf Zzeynep1 bebek hareketlerini hissedene kadar hamilelik hissetmiyosun genelde canım🤗 ultrason fotosuna bakıp hamile miyim diyodum her sabah kusmama rağmen hamilelik hissi yoktu 🤦🏻♀️
Nry0682 Zzeynep1 negüzel işte bi sikayetinin olmaması bende 8 haftalıgım benimde hic belirtim yok sikayetci deilim acıkcası 😀
minikprensesimmm Evet canım. Bende mide bulantısı hissetmemiştim hiç. Oluyor daha çok yeni herşey. Belkide çok rahat geçireceksin belli olmaz. Güzel düşün güzel olsun🙏🏻 Sonlara doğru hamileliği doruklarda hissediyorsun merak etme🥰🤭
Bebisininannesi1202 Zzeynep1 bende valla dün keseyi gördük göğüs ağrılarımdan başka bişey yok bazen unutuyorum hamile olduğumu
Bebegim0101 Bebisininannesi1202 bende 5+2 haftalik hamileyim.sizde yine o varmis bende o da yok😂 akıntim basladı sadece,daha bebisi gormedik 9 martta insallah randevum.insalalh gorurum
Smanrsmsk61 Zzeynep1 sen ultrasona girmediğin için tedirginsin belkide biraz daha ilerledikten sonra ağrılar ve bulantılar zaten başlayacak tadını çıkar ve yiyebildiğin kadar ye ☺️
prensesannesi__ Zzeynep1 ben 11 haftalık hamileyim hala biseyim yok rahat geçiriyo olucaz biz sanırım 🤭
Msydn6 Zzeynep1 endişenlenme canım daha çok yeni öğrenmişsin bende 8 haftadan sonra başlamıştı belirtiler 😪 ondan sonra bi başlar 3. Trimestere kadar bitsin şu belirtiler diye dua bile edersin🤭🤗
ilaydaaa25 Kızlar merhaba bende 6+4teyim kalp atışları için bu cuma çağırdı doktorum çok heycanliyim kaç haftada duydunuz tam olarak biraz gecmi gitsem acaba çok stresliyim çünkü
ysfali06 Zzeynep1 dua et hep böyle olsun 😅 ne güzel mis gibi gebelik yaşarsın işte. Bnde bu söylediklerinde olmadı. 10 16 haftalar arası tiksinme ve ni miktar mide bulantısı yaşadım o kadar İnş sizin bundan da azı olur 🤲
Selinda Zzeynep1 ben 4. Ayıma girdim ne bir mide bulantım oldu ne bir aşermem. Normal hayatımdaki hiç birşey değişmedi. Emin olun o şekilde en güzeli. İnşallah hep öyle geçer
Ortmenanne16 Zzeynep1 normal canım bende öyleydim ne kustum ne ettim maşallah iyi geçti zamanla o his içine yerleşiyor zaten tartıda fark ediyorsun göbekte şişiyor bide 🤪🤪🤪
Mervee26 Zzeynep1 daha o kadar erkenki 😄 24. Haftamda doktor ultrasonda bakarken hamile olduğuma hala inanamıyorum demiştim doktorum gülmüştü haliyle. Hele ki ilk hamilelikse daha öyle hissetmemeniz çok normal