minikprensesimmm benim de dün kontrolüm vardı, 36+4tüm dün, ama kafası 40 ile uyumluydu ve bu sebeple rahim ağzı yumuşamış dedi bana alttan muayene ile, bebeğin kafası iyice aşağı inmiş ve yola girmiş dedi, haftaya randevuya kadar bebeğin hareketlerini takip et günde 10 dan fazla hareket etmeli dedi, benim bebeğim de bana kalırsa çok durmayacak, az çok benzettim paylaşmak istedim sizle, bence içiniz rahat etsin haftaya tekrar gidin, bizde bu haftalarda her hafta kontrol yapılıyor