Derinnnn Bende devlete gidiyordum ordaki doktorum burda kimse ameliyat edemez bu riski göze almaz çünkü ameliyatta fazla kan kaybedebilirsin o yüzden başında 1den fazla doktorun bulunması lazım dedi o yüzden özele devam ediyorum özeldeki doktorumda ameliyatta kanaman çoğalırsa ben ne yapacağımı biliyorum sakın başka doktora gitme dedi güvenilir ve işinde çok iyi bi doktor güvendirdi beni ama bilmiyorum sağlıklı olsunlar gerisi pek önemli değil🙏🏻🙏🏻