Minnakanne26 Kızıma isimli hastahane çıkışı yaptırmak istiyorum 4lü 10lu karar veremedim. Betüşün hediyelikleri sayfasında beğendim ama ordan alıp memnun kalan var mı? Ya da işlemeli alıp memnun kaldığınız siteler var mı? 😍💕🌺