cemile-kaya ben her doktora gittim Akdeniz şifaya gittim ilk hafta doktoru dövmemek için zor tuttum kendimi Çünkü bende zaten panik atak anksiyete var ilk kalp atışını duyunca sorun var mı dedim nerden bileyim hamilelik bu kalbi bugün atıyorsa yarın atmayabilir dedi şu an hep o korkuyla yaşıyorum 23+1 haftalık oldum 6.haftadan beri böle cinsiyeti ofmde Akif beyden öğrendim ama pek ilgili değildi sonra üniversiteye gittim olmadı devlet hastanesi istemedim soru sormak için gitmiştim bana dediler daha randevuna var niye geldin hadi geldin bari gel bebeğe bakayım bi dedi sadece şyi dedi yolladı hiç bilgi vermedi 20.haftamdan beri Ali Fuat beye gidiyorum sonunda aradığım doktoru buldum