Ben yaptırdım ölçümde ense kalınlığı 2.8 dedi doktor riskli olarak gördü bizi sınır 3 olarak geçiyormuş. bize kan vermemizi ve ense kalınlığı olduğu için sonuçların temiz çıkma olasılığının cok düşük olduğunu söyledi. 2 hafta içinde sonuçlar çıktı biz kontrol için gittik kan sonuçları temiz çıktı ve ultrasonda tekrar baktı şuan bir sorun var gibi görünmüyor dedi ama bana o 2 hafta zehir oldu çünkü eğer sorun çıkarsa tedavisi yok ve kürtaj seçenek demişti. Daha sonra 4 lü tarama oldu o da temiz çıktı ayrıntılı ultrasonda da temiz ve her şey yolunda dedi cok şükür şuan 29+5 olduk dün yine kontrolümüz vardı gayet iyi baş geliş pozisyonda yalancı sancılar başladı. Yani duyabileceğiniz iyi kötü her şeye hazırlıklı olmanızı tavsiye ederim tarama yaptıracaksanız