dthealthy Kızlar dünden beri aol kasığım ağrıyor dün yürüyemiyordum hatta işten izin aldım doktor rahimde kasılma var dedi iğne vurdurdu böyle durumu yaşayan varmı aranızda normalmi acaba kasık ağrısı
Gzd_ dthealthy bende 17. Haftadayım ve az şiddetli ağrı yaşıyorum ama normal bence rahim büyüdüğü için
Ask13 dthealthy bendede oluyo hem kasık hem bel yarın doktora gidicem sorucam bebek büyüdüğü için olabilir
Dilek0809 dthealthy 15+5te yaşadım hem de aşırı bi kasık ağrısı apandisitten bile şüphelendiler iğne serum yedim hastanede kaldım şimdi iyiyim bol su ve istirahat önerdi doktorum iki hafta
Kediannesi123 dthealthy magnezyum da iyi geliyor canım benim kasık ağrımı hafifletti. Progestan kullanıyorum birde pruloton iğne önerdi doktorum
dthealthy Kediannesi123 aynen canımm bende öyle yapıyorum ilk gün ayakta kalamıyordum neyse iğneden sonra rahatladım biraz
dthealthy Kediannesi123 yokkyaa abartıyorlar normal iğne ağrısı sadece biraz daha uzun sürüyor ağrısı
ahs_23 buiyimi evet gittim ama benimki tane 4 cm’lik miyomlarım olduğundan dolayı oluyormuş. Bebek büyüdükçe rahimde genişliyor ve bu sebeple miyomlarım baskı yapmış ondan dolayı karın ağrısı çekmişim
buiyimi dthealthy bende de hem kasık ağrısı hemde karında aşırı bi sertleşme var. Kasık ağrısı öyle çok oluyor ki bazen kalakalıyorum yürüyemiyorum. Yarın doktora gideceğim çok korkuyorum 😕