Elifiko Merhabalar, bebişler doğduktan sonra bu göbek bağı için bi sprey veren doktorlar varmış. Bu spreyi kullanan varmı acaba ? Almak gerekiyormu? Hem daha çabuk düşmesini sağlıyormuş hemde mikrop kapmasını engelliyormuş bilemedim🤷🏻♀️
Mervedemir- Elifiko bize doktorumuz baticon bile vermedi hiç birşey sürmedik 4. Güne kadar yıkarken çok dikkat edilmeli ıslanılınca mikrop kapıyor 4. Günde doktor kontrolünde doktorumuz baticon verdi sadece 7. Günde de düşmüştü elhamdulillah 🙏