Battaniyeli Kızlar bu ay 3. Aşılamayı yaptık.6 hakkım varmış devlette.3 ü haplı yani klomen ile tedavi oldum.kaldı 3 hakkım.onlar da iğneli olacakmış.nasıl oluyor bilen var mı iğneli ? Birde siz kaçıncı aşılama tedavisinde gebe kaldınız ❣️
Zeynep5353 Battaniyeli canım devlette tüp bebekten çnce 2 aşilama yapılıyo biliyorum bende aşilama oldum igneli beklemedeyim
07vefa42 Battaniyeli asilama bosa uğraş bence yanlış anlamayin ama tup bebek de daha iyi sonuc alirsiniz insallah biz bir kere yaptırmistik ama cok pisman olduk zaman kaybı diye düşünüyorum ben
Battaniyeli Zeynep5353 bend pco çıktı eşiminde sperm sayısı ve hareketliliği az çıktı.iki tarafta da sorun olunca devlet 6 hak veriyormuş.bakalım 3.deyim☹️
Zeynep5353 Battaniyeli hmm anladm cnm benmde pko var fazla yumurtam varmiş öle denişti dr eşimde sorn yok sperm kalitesi iyimiş bende aşilama oldum işte pazartesi kan vercem bgn mesela gebelik testi yaptm idrar tek çizgi çkti acaba erken mi yaptm blmym ama kani bklicem ilk igneyle büyyütler bnm yumurtlari tek bi tane oluştu 18 mm pko olmama ragmen fazlasi çogul gebelik oluyomuş yapmıyolarmiş onun için dozunu az verdi bana tek ooluştu onlada
Elbet-birgun-kavusacagiz Battaniyeli gonal f diye bi igne veriyolar onunla buyutcekler. Ama ciddi bi sorun varsa sizde ve esinizde artik asilama ile zaman kaybetmeyin derim. Norml iliskiden pek bi farki yok cunku heleki esinizde sorun varsa bildiginiz zamn kaybi asilama… 3 kere denemissiniz 6 ya tamamlanmayi beklemeyin yumurtaliklariniz yipranmasi iyice sizede yazik
Battaniyeli Elbet-birgun-kavusacagiz 6.denemeden sonra tüp bebek hakkımız doğuyor.inşallah ona bile gerek kalmaz🙏🏽 Ama bencede vakit kaybı
Zeynep5353 Elbet-birgun-kavusacagiz bende tüp istiyorm ama tüpten önce aşilama şart işte şart olmasa direk tüp yaptrcam ama raporda çkariyp ya özelde yaptrmak için tani ilk devlette dencm inş onlara gerek kalmadan hayirlisiyla tutar🤲
Elbet-birgun-kavusacagiz Zeynep5353 tupten once asilama sart degil ozellerde. Sadece iki asilama olan tup bebekte ilaclar icin rapor cikartiyo. Bitek bu yonden lazim oluyo yoksa sart degil (ozellerde)
Battaniyeli afrasil valla anlamadım.acaba bi tek benim gittiğim hastane mi bu kadar yapıyor.keşke hemen tüpe yönlendirseler