merveanberoglu Merhaba bugün gebe kalamıyorum ve sağ kasığımda ağrı var diye doktora gittim 6 cm kistim varmış. Adet zamanı küçülmezse ameliyat dedi benim gibi olup gebe kalan veya düşüp küçülmesi için ilaç kullanan varmı ??
Selin23 merveanberoglu benimde varmış haberimde yoktu hamile kalınca öğrendim kist olduğunu ne kisti var sizde
Zmrkays merveanberoglu benimde vardı sağ yumurtaliklarimda hala var gebe kaldığımda kuculmustu farklı doktorlar araştır bence ameliyat olma naçizane tavsiyem.
Elbet-birgun-kavusacagiz merveanberoglu hemen ameliyat olmayin yumurta rezervi dusuyo ameliyatta .ilacla kuculmezse buyumeye devam ederse bile isinin ehli bi doktora gidin cok onemli bi ameliyat cunku
Bbcln2913 merveanberoglu benimde vardı ama hiç böyle bir şey duymadım 5 cmdi. 7 cme kadar ameliyat etmiyorlar. Doğum kontrol hapı kullanmıştım 3 ay ve sonra yok olmuştu. Doğum kontrol hapları rahim içini temizliyor araştırabilirsin
merveanberoglu Selin23 söylemediki bana ne kisti olduğunu ben gebe kalamıyorum diye gittim kistin var dedi
merveanberoglu Elbet-birgun-kavusacagiz ilaç tedavisi yok adet döneminde küçülmezse ameliyat olacaksın dedi doktor bana
Zmrkays merveanberoglu eğer istanbuldaysaniz muhakkak Zuhal dilek sanlı ile görüşün derim ben çok memnunum kistleriniz ile alakali
Elbet-birgun-kavusacagiz merveanberoglu hap kullanmadan kuculmezki en azindan bi dogum kontrol hapi vermesi lazimdi. Siz baska bi kadin doguma daha gorunun . Bebek istediginize soyleyin ameliyat en son care olsun ilac tedavisi gorun ilk
Hav12316 merveanberoglu benim eltime de öyle dedi soğan suyu içti diğer ay kontrole gittiğinde kaybolmuştu
Ada12 merveanberoglu benimde vardı dermoid kist ise ameliyattan başka tedavisi yokmuş ve ameliyat oldum sonrasında başka kistler oluştu doğum kontrol hapıyla yok oldu o tam 1 sene sonra da hamile kaldım
merveanberoglu Bbcln2913 birtane doktor var sadece şu anda eşimin görevi dolayısıyla hakkarideyim birtek doktor var oda ilaçla tedavi olmaz ameliyat olcaksın eğer küçülmezse dedi
enfla merveanberoglu çikolata kıstı mı normal kıst mı? normal kıstte amelıyat olmayın bnce tup bebek merkezlerınde fılan kıstlerı aspirasyon yapıyorlar 5 dk lık ıslem bayıltma bıle yok içini boşaltıyor kıstın bı arastr bak
merveanberoglu enfla ne kisti olduğunu söylemedi bana sadece ultrasonda gösterdi iki tane var ikisi birleşmiş 6 cm olmuş dedi. Bulunduğum bölgedede sadece 1 tane kadın doğum doktoru var başka yok ne yapsam geçer ki ya
merveanberoglu Elbet-birgun-kavusacagiz malesef birtane doktor var 😔 adet döneminde soğan suyu içsem fayda edermi acaba içim çok karardı ya
Mom084 merveanberoglu 7 cm var canım benim 3 kere operasyon gecirdim hala aynı yerde.. Senin adet ile atılan türüdür korkma. Benimkini vucut kendi yapıyor.
Bbcln2913 merveanberoglu ben de gebe kalamıyorum diye gittiğimde kist cevabını almıştım doktor yazz isimli doğum kontrol hapını önerdi hatta 4 ay kullanmamı söyledi 3 ayın sonunda eser yoktu benim de yumurtalıklarıdaydı
enfla merveanberoglu valla bn senın yerınde olsam yakında baka bır İle bir yere gıder gosterırım boşuna amlıyat olma
merveanberoglu enfla adet döneminde küçülme olmazsa başka bi şehire gidicem bende ameliyat taraftarı değilim korkuyorum
gulsahgul26 Benim vardı 3.5 cm bğyüme olmadı gebe kaldım gebeliğimdede bi süre devam etti sonra kayboldu kistim küçülüp yok oldu korkma dpktorun iyise ne derse dinle bence sonuçta senin sağlığın için
merveanberoglu gulsahgul26 burdaki doktorlarım hiçbirisi pek bilgili değil ben gebe kalamıyorum diye gittim kistim olduğunu söyledi