babymam0304 35+4 deyim. Göğüslerim kaşınıyor. Tatli bir kasinti ama rahatsiz ediyor. Uçları değil yalnız meme bölgem . Googledan bakıyorum hamilelikte normal diyorlar . Aynı sorunu yaşayıp çözüm bulan varmı ?
Elifiko babymam0304 hemde nasıl bi kaşıntı anlatamam bendede durum öyle. Tam 35+4 üm bende aynı haftadayız😞 doktora sorcam bu hafta sonu
babymam0304 Elifiko dün akşam krem sürdüm lansinoh uçlarına goguslerimede nivea nemlendirici krem sürdüm ama fayda etmedi. Doktorun önerisini bu posta yazarmisiniz gittiginizde