Busra34ybg Ellemm valla kestirende var boyatanda bende 9. Aya kadar boyatmadım son 1 ay kaldı organik boya aldım evde kendim boyadım
eylusko Ellemm ben kestirdim . mantıken ne sakıncası olabilir ki tıpta böyle birşey mi varmış 😊😊 rahat ol kestir mis gibi sağlıklı saçlarla gez