ogluileannesi canm benimde mthfr genim homozigot genetikci pihtilasma yok dedi ama kadin dogumcu var dedi.hamile kaldigini ogrendigin an igneye baslicaz dedi,suan 5 hafta 2 gunluk hamileyim.kanda degerim 52 idi ogrendigmde hemen ogun igbe prpgestan coraspin,prednol gibi ilaclara basladim.tavsiyem hamile kalir kalmaz dr.git cnm