Tazeannebaba55 Arkadaşlar neler alıyorsunuz bim den ben bebek küveti ve kovasını falan alıcam Zıbınlardan da alabilirim bir de peluş mont gördüm oda güzelse oğluşuma alabilirim
BurcuLice Tazeannebaba55 canım ben zıbınları ve diğer tekstil ürünlerini beğenmedim yada benim aldıklarımda sıkıntı var ya dikişi yamuk yada paçası bozuk ama küvet vs alıcam bide nevresim takımına bakıcam
058elf Tazeannebaba55 bende kalırsa kundak havlu, 2 li alt pijama, battaniye ve tulum almayı düşünüyorum 😌
Minikasya Burcudan Canım ondan çok şikayet var ya. Altta bebeği tutan bariyer olmadığı için bebek hep aşağıya kayıyormuş.
Alperefet Tazeannebaba55 önceki geldiğinde tekstil ürünlerini almıştım üç tane hastane çıkışı, ama sonra pişman oldum o kadar da kaliteli değil bence ama diğer ürünleri biberon oyuncak vs alınabilir
Esekoldurengunes Reflü yatağı çok gerekli bir şey mi emin olamadığım için reflü yatağına çok para vermek istemiyorum, bu sebepten bir tek reflü yatağı alacağız. Başka da eksiğimiz yok çok şükür 😊
Senmerve Esekoldurengunes bdnim oğlum çok kusuyordu doktora götürdüydüm reflüsü var dedi reflü yatagı aldım bi faydasını görmedim bebek için şimdi kendim için kullanıyorum mide yanmalarım oldugu için 2 yastık yerine onu kullanıyorum
Esekoldurengunes Senmerve Almasak mı ki o zaman ? Yani düşününce önceden reflü yatağı mı vardı sanki 🙄