1 ay önce tüp bebek yaptım ve maalesef kimyasal gebelik yaşadım, doktorum 2 ay ara verdi nisan da tekrar görüşelim adetin 2.günü gel dedi, bu süreçte rahim açık spermler iyi normal yolla gebe kalabilirsn dedi, başına böyle bişey gelen oldu mu acaba 😔 Rabb’im isteyen herkese Anneliği yaşatsın inşallah 🙏