Şimdilik yeter bence canım sonradan yine alırsın bebisle gezmeye gittikçe ben 9 aylık almadım bile, çünkü beden olarak küçük kalıyormuş bazıları, yüzden şimdilik 3-6 aylık aldım o da çok değil , şimdi hergun yeni şeyler çıkıyor begendikce alırım diye düşündüm