Sermec27 şu günlerde istediğim tek şey o valla benimde bir kaybım var😐 doktor bana pandemi var gerçi aşı da olduk ama sezeryan yapıyoruz diyince ben panik yaptım, hani ben illa şu demiyorum size dedim diyebilirsin de dedi, hatta ben devlette muayne oldğmda çatın dar dedi ordaki doktor bana, aslında nasıl doğum yapacağım hiç önemli değil ama herkes birşey deyince bana zaten doğum korkusu basıyo🙈 akışına bırakmaya çalışıyorum hepimiz sağlıkla kucaklarımıza alalım inşallah 🤗