sehadetrana Güzel anneler ben 3 aylık hamileyim. Son günlerde baş ağrısı çok olmaya başladı doktora hangi ağrı kesiciyi almam gerektiğini sormadım. Siz hangisini alıyosunuz. Doktorunuz hangisini önerdi🙄
gulfem_93 sehadetrana sadece Parol önerdi bana sürekli onu kullandım. En hafifi olduğu için. Ama ben baş ağrım olduğunda genelde ilaç içmek yerine migren taşı kullandım. Çok rahatlattı
Taze-Anne28 sehadetrana eczanelerde satılan viks benzeri merhemimsi bişi var jel yapıda. Migren taşından daha etkili baş ağrısı için. Headstick mi neydi adı, benzerleri de olur bi bakın derim
Mervee26 sehadetrana parol önerdi doktorum ama hiç kullanmadım bebeğime en ufak zararı olmasın diye. Nane yağı ve lavanta yağını birkaç damla alarak avcumda karıştırıp alnıma masaj yaptım epey hafifletti. İlaç kullanmak istemezseniz tavsiyem olsun.
Sevi36610 Bu ayda bol su içmeye çalışın ilaç içmek yerine.benim de çok ağrıdı o dönemde bol su içerek ve günde bir tane kahve içerek halletmeye çalıştım.
shryldrm sehadetrana suyun içine aroma verecek birşeyler katarsan belki daha kolay içersin bende içemiyordum normalde de pek içen biri değildim zor geliyordu kabuk tarçın filan atılabilir mesela elma da olabilir ☺️
shryldrm sehadetrana rica ederim ne demek çubuk tarçının aroması da güzel oluyor suda elma parçasıyla bir çubuk atarsan güzel olabilir şifa olsun ☺️