Nry0682 bende 16 haftalık gebeyim 2 haftadır alfamet içiyorum. Tuzsuz da yesem 13 14 az tuzlu yesem de aynı,ilaçtan öncede aynıydı. Cıldırcam valla dengeleyemedim bi türlü. Sakin olmak da cok önemli diyorlar ama yüksek cıktıgı an panik oluyorum.elimde değil🤦🏻♀️ Full yeşillik yersem 11 12 oluyor. 3 öğün salatadan gına gelsede doğuma kadar böyle olcak herhalde