Sherife_0660 Serife0610 (109 puan) sordu Selam arkadaşlar Ankara şehir hastanesin de infertilite bölümüne gidip memnun kaldığınız doktor var mı
afrasil Sherife_0660 ben bir arkadaşla görüştüm zaten doktor bakmıyor asistanlar varmış genelde iyi diyolar bende mart adetimde gidecem rahim filmi için . Hacer ve müzeyyen diye duydum doktor ismi ama dediğim gibi asistanla muhattap oluyormuşuz . Siz ne için gideceksiniz belli mi sorun var mı
Sherife_0660 afrasil bi arkadaşım gitcek bi senedir olmuyo çocukları ben gebe takibe gidiyorum da giden varsa sorayim dedim tsk ederim cevabınız icin
menesse Ben gittim tam 6 ay beni o tahlilden bu tahlile gonderdiler rahim kanserinden suphelendiler.rahimde 3 yerden parca aldilar.sonuc negatif birşey yok dedi… en son 3mm birsey var polip ameliyati olacaksin dediler. Ameliyat ol gel dediler. Ayrıca tek bir doktora muayene olmuyorsun hangisi o gün orada boş da o muayene ediyor. Her doktora ayrı ayrı anlattım kendimi. Hepsi de ayri ayri tahlil istedi. Yaptirdigim testleri her doktor tekrar istedi. En son tartistik. Bu tahlilleri gecen ay yaptik sistemde gormuyormusunuz dedim. Ben deyince sisteme bakti. Polip olabilir git ameliyat ol dedi.biz yapmıyoruz zaten bu bolum pandemiden dolayı kapanabilir dedi. Neyse Özelde bi hastanede polip için ameliyat günü aldım o sırada bir arkadaşım tüp bebek merkezinde bir prof önerdi ona da tüm tahlilleri aldım gittim prof muayene etti polip falan yok kilo ver hamile kalırsın dedi.polip nerden çıkartmışlar dedi.hic böyle bir durum yok rahim filmin dahi tertemiz ultrasyon tertemiz dedi. Bir de adet düzenleyici verdi. Şehir hastanesinde pco olduğumu bildikleri halde ne bir düzenleyici ne bir folik asit verdi. Hâlâ dosyam orda su an kilo verme surecindeyim ve ovulasyon testine başladım. Ben memnun kalmadım ama kalan vardır bilmiyorum.allah düşürmesin kimseyi hastaneye doktoruna denk gelmezsen denek gibi kullanıyorlar. Hastane çok güzel temiz.7yildizli otel ama calisanlarin bıkkınlığı ilgisizliği beni benden etti. Benim için kötü bir tecrübe. Inşallah birtek ben bu sıkıntıları yaşamışımdır. Kimsenin başına gelmesini istemem.tum psikolojim bitmisti
afrasil menesse selam canim ne durumdasın sen hangisinden randevu almıştın memnun kalmadın hangi doktor
menesse afrasil kuzum benim hikayem uzun şehir hastanesinde bütün infertilite doktorlarını gördüm. Detayli ultraston icin baska bi doktor polip yada pihti olabilir dedi. Infertilitedeki hocanin biri urolojik onkolojiye git dedi rahim kanseri olabilir dedi. Hersey temiz cikti sonra dediler seker yuklemesi yaoicaz sekerine bakicaz dediler. Dahiliye gonderdiler. Her randevuda ayri bi macera yasadigim icin doktorlarin isimlerini bilmiyorum vallahi 1 sene olcak. su an kilo verme sürecindeyim.etimesgutta a life da sanırım atilla hoca da gördü kamera ile bakalım polip var diyorlarsa dedi. O da Tüm tahlilleri yaptı ama ben en son bahçeci tüp bebek merkezinde prof berfu hoca var ona da gittim. Sansima O hiç birşey yok dedi. Kilo ver dedi. Su an inofolic combi ve yumurta takibindeyim. Ama 10.günüm hala yumurtlama göremedim. Modum düşüyor günden güne
afrasil menesse 10.gün daha erken canim niye modun düşüyor adetin başından itibaren sayıyorsun demi bittigi tarihten değil. Onlar neden polip var dediler acaba bende sehir hastanesine gidecem bakalım .berfu hocanın muayene ücreti ne kadar
menesse afrasil detayli ultrrosyona gonderiyorlar orada polip yada pıhtı olabilir dedi doktor. Ne olduğunu anlamadıkları için histeroskopi yanı kamerayla bakılması lazım dedi. Şehir hastanesinde histeroskopi yokmuş özele yada baska hastaneye git demişti. Berfu hocanin muayenesi 600 tl 6 ay gecerli. 6 ay içinde isteğinin kadar randevu veriyorlar