Merhabalar burada bazı gönderiler altında kolayca ahkam kesen, kolayca akıl veren insanlar görüyorum ve her seferinde kanım donuyor. Doktorun verdiği ilaca hiç bir bilgisi olmadığı halde konuda uzman olmadığı halde içe diyen mi ararsın, aşı zararlı vurulma sakın ben Instagramda okudum diyen mi ararsın… Ya da kayınvalide ve eş postlarında ayrıl o adamdan ben olsam mum gibi yapardım diyen, kaynanaya söyle şöyle olsun böyle yapsın diyen… İnsanlar için nasıl bu kadar kolayca konuşup gaz verebiliyorsunuz?