Merhaba, güzel anneler.
Doğum mayıs 24 görünüyor Allah’tan birşey olmazsa. Kıyafet alışverişi olarak neler alıyorsunuz? Yenidoğan üşür mantığıyla mı hareket etmeliyim yoksa yazın ortası haziran da uzun kollu üstler uzun pijamalar yakar diye düşünüp kısa takımlar mı almak mantıklı bilemedim. Siz neler yapıyorsunuz ?