Aycicegim Demek istediğim buydu mesela. 5. günün sana en iyi olduğunu söylemişler ama etrafımda o kadar kişi varki en iyi kalite ve 5. gün koyulmasına rağmen tutmuyor. Sonraki aylarda 3. gün olan embriyo veya orta kalite olan embriyo tutuyor. Dr size 3. gün koymayı uygun görürse neden 5. gün koymadı diye kafanızda soru işareti kalmasın diye yardım amaçlı yazıyorum. Anne karnına 3. gün konulan erkenden anne rahmi gibi bir ortama girdiği için daha stressiz bir şekilde büyüyebiliyor. Embriyologların ve dr ların sözleri bunlar. Belki 3 belki 5 önemli olan sağlıklı bir evlat olarak size gelmesi. Şimdiden hayırlısı olsun hakkınızda