Selam hanımlar. Kasık ağrısı bel ağrısı göğüs ağrısı derken bundan 1 hafta önce kan vermiştim negatif çıkmıştı. Yarın regl günüm fakat bıçak saplanır gibi kasık ağrılarım var idrar testi yaptım pozitif çıktı 3 dk bekleyin diyordu 1. Dk da çift çizgi oldu üstelik silik de değil bayağı net iki çizgi yorumlarınız nelerdir? Rabbim isteyen herkese de nasip etsin inşallah 🤲🏻