DemetVolkanKaraam
Kizlar 38 inci haftamdayim geldi gelecek bizim prens yanliz ikinci dogumum olacak normal korkum var ilk de nenyasayacagi bilmedigim icin bukadar tereddute girmemistim ama suan fena korkuyorum diyebilirim . En son 1 hafta once gittigimde bebek daha donmemisti yarin gittigimde alttan muane edecek doktor bakalim ne diyecek gel derse benim etekler tutusur ama biryandan da cok istiyorum ama korkuyorum da bana soyleyin normal dogum olarak ikinci dogum kolay olurmu nasil gecer 3 yil gecti aradan bacinizi hem rahatlandirin hem fikir verin 😀