FeriDee Kayseride tekden, Kızılay, dünyam memorial gibi hastanelere gidenler var mı? Gittiğiniz doktorlar kimler
Elifveoglu FeriDee memorial ve dünyamın iyi olduğunu duymuştum ben medical palace hastanesine gidiyorum orası da güzel kızılayın kadın doğumunun çok kötü olduğunu da bi arkadaş tecrübe etmiş 👍🏻
BurhanZehrazdemir FeriDee Canım ben kızımda da hümaya aynı doktora gittim çok memnunum Hülya Koç muayene ücreti 55 tl 😊
uras huma da cahit gozuakcaya gitmiştim ve çok memnun aldim ikincide yine ona gittim bir kere herşey normaldi sonra izne ayrıldı ondan sonra zaten düşük yasadim 70 liraydı ucretide