Nisadmr2306 Arkadaşlar merhaba, 31 haftalık hamileyim 2 hafta önce özel eryaman hastanesine başladım. Doğum yapıp memnun kalan var mı? Çoğunlukla hep sezeryan olduğu söyleniyor