Gulbinmirac bende 34 haftalığım benimde erkek ve 3 hafta önde gidiyor 3 170 gr Bebek 37 haftalık 🤦♀️şekerim çıkmadı şükür genetik sanırım bu kötü anlama gelmiyor ama şekerin barsa dikkat et obez olabilir bol su iç zzaten doktor gereken yönlendirme yi yapmıştır benim sadece 4 kiloyu geçerse mecbur sezeryan olcak ama Sudan bebekte normal Doğum pozisyonunda çatım açık hayırlısı diyelim 🤷♀️🤰🤩👶😘