Kızlar ben bugün aktardan Meryem ana otu aldım ıkı tane 38+3 teyim sancım falan yok ama açılmam var sizce br tanesini suya koyup onun suyunu ıcsem diğerini de doğum başlayınca suya koysam olur mu yoksa ılla sancı başlayınca mı suya konulmalı bilgisi olan yardımcı olursa nasıl kullanılıyor ve gerçekten işe yarıyor mu tabıkıde şifa Allah’tan ama merak ediyorum