Anne321 Kizlar bugun doktor kontrolune gittim hersey iyi dedi doktor bi sknyi yok baş asagiya dönmüş dedi o nedemek oluyo o heycanla soramadim ya 😂 dogumami hazirliyor kendini
Kygmr Anne321 neden erken olsun ki sürekli yer değiştiriyolar zaten iki saat önce baş aşağı duran iki saat sonra yan duruyor sürekli yüzüyor içerde doktorun konumunun son haftalara kadar önemli olmadığını söyledi son haftalarda baş aşağı olsun yeter