Nejj Merhaba anneler ve anne adayları benim kızım olacak nasipse 33. Haftamdayım ve sizlerden önerebileceğiniz kız isimleri bekliyorum. Şimdiden hepinize teşekkürler ❤️
Zdk Nejj ben de 33. Haftadayım. Kızımın adı begüm olacak inşallah🥰 diğer seçeneklerimiz ahsen ve umay’dı.
aannepandaa Nejj önce zeynep balım düşünmüştük. Şimdi asya olrka karar verdik. Kararım değişmezse bu şekilde.. 😁